Isnin, 7 Januari 2013

TAWARAN TERHEBAT, BELI MURAH DENGAN HARGA BORONG TAHUN 2013

Assalamualaikum, Sekarang saya hendak bagi tawaran diskaun tasbih digital pada Anda Semua, Bersemperna Pembukaan Tahun baru 2013  yang menjelang kini.


Tawaran Hanya Seketika Sahaja, Khusus Buat Orang Yang Nak Berniaga:

Beli dengan Harga borong utk: 

100pcs Tasbih Digital hanya 

dengan harga 

RM300.00 sahaja (Pos Laju + RM5)

* Warna Pelbagai Tidak Boleh Pilih




Maknanya 1Tasbih Digital Dengan Harga RM3 sahaja, Harga 

pasaran RM5.00 - RM7.00, tapi ada gak yang jual lebih mahal 

dari tu pun ada.


Stok terhad, Sekiranya tuan berminat sila maklumkan kepada 
saya secepat mungkin ye.



Berminat Untuk Mendapatkan Produk Ini Sila PM, SMS Atau Hubungi Saya En. Abdul Halim Zakariya 012-9774870. Boleh Juga Menghubungi Saya Melalui Facebook Saya http://www.facebook.com/abdhalimz



Tiada ulasan:

Catat Ulasan